Fettforbrenning: Treningsstrategi - Kostdagboken

Fettforbrenning: Treningsstrategi

Image

Regelmessig løpetrening på en fast rute er en utmerket fettforbrenner. Men med enkle midler kan du øke utbyttet av treningen enormt og få en langt mer harmonisk kroppsbygning som ekstragevinst. Nedsatt skaderisiko og økt treningsglede er andre konkrete fordeler, og det aller beste er at det ikke nødvendigvis krever ekstra tid.

I FORMs fettforbrennende treningsstrategi er bygd opp av fi re punkter, som alle har et viktig formål. Hemmeligheten bak strategien er nemlig variasjon, både når det gjelder treningsformer og intensitet.

Utholdenhetstrening: 2–3 timer i uken
Styrketrening: 2 x 45 min i uken
Hverdagsaktivitet: Minst 30 min per dag + generelt mer aktivitet
Intervalltrening: 1–2 ganger i uken

Om kostdagboken

Kostdagboken er din private slankedagbok. Når du har satt deg et slankemål, hjelper Kostdagboken deg med å holde styr på det daglige kaloriforbruket. I den personlige dagboken logger du det du har spist - og Kostdagboken regner ut kaloriforbruket både for den enkelte råvaren, måltidet, dagen og hele slankeperioden. Så enkelt er det!

Visste du?

På Kostdagboken følger du kaloriforbruket hele tiden. Her fører du dagbok over alle måltidene på en lettvint måte. Det krever bare et par klikk med musen - og du har styr på kaloriene.