Spinning - særdeles effektiv trening - Kostdagboken

Spinning - særdeles effektiv trening

Image

Hvis du vil bli kvitt noen ekstra kilo og liker å svette, bør du hoppe på en spinningsykkel.

Spinning er særdeles effektiv kondisjonstrening OG en fantastisk måte å forbrenne kalorier på.

Spinningtimer er oppdelt etter vanskelighetsgrad avhengig av om du er nybegynner eller veltrent. I begynnelsen lærer du deg å bruke rett teknikk på sykkelen og treningsøktene varer ikke så lenge. Når du avanserer, varer de effektive sykkeløktene lenger, og etappene blir mer krevende. Det eneste kravet for å være med, er som regel at du har deltatt i en nybegynnertime.

Spinning er veldig effektiv trening for rumpe og lår, samtidig som du ikke belaster verken knær eller hofter særlig mye. Du trener til og med ryggen og magen. Dårlig rygg er ingen unnskyldning for å ikke være med. Du kan nøye deg med på setet hele tiden i stedet for å stå oppreist, som man ofte gjør.

Om kostdagboken

Kostdagboken er din private slankedagbok. Når du har satt deg et slankemål, hjelper Kostdagboken deg med å holde styr på det daglige kaloriforbruket. I den personlige dagboken logger du det du har spist - og Kostdagboken regner ut kaloriforbruket både for den enkelte råvaren, måltidet, dagen og hele slankeperioden. Så enkelt er det!

Visste du?

På Kostdagboken følger du kaloriforbruket hele tiden. Her fører du dagbok over alle måltidene på en lettvint måte. Det krever bare et par klikk med musen - og du har styr på kaloriene.